مزایا استفاده از کیسه های غیر پلاستیکی

کیسه های غیر پلاستیکی

پلاستیک و زباله هایی که در طول روز استفاده می کنیم خطرات زیادی برای محیط زیست ایجاد می کند سالیان سال زباله های های زیادی ایجاد می شود که به اقیانوس ها و خطوط ساحلی وارد می شود نگرانی های بسیار زیادی درمورد تجزیه زباله ها وجود دارد هر کیسه پلاستیک 500 سال طول می کشد تا تجزیه شود، برای اینکه این مشکل به وجود نیاد می توانید از کیسه زباله هایی که قابل استفاده مجدد هستند استفاده و تهیه کنید تا از ایجاد کیسه زباله بیشتری جلوگیری کند.

کیسه های قابل استفاده مجدد

بهترین روش برای کاهش کیسه زباله استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد است که همچنین به محیط زیست کمک می کند در زمان های قدیم مردم برای حمل زباله ها و وسایل ضروری  خود از کیسه های پارچه ای استفاده می کردند با انجام این کار به محیط زیست و آلودگی کمک می کند، آلوده شدن محیط زیست یک مسئله مهم است که باید به آن دقت زیادی داشته باشیم اگر همین روند آلودگی پیش برود به اقیانوس ها، آبراه ها، خاک و غذا آسیبی زیادی وارد می شود. حال ما می خواهیم شما را با کیسه زباله هایی که قابل استفاده مجدد هستند آشنا کنیم:

کیسه زباله هایی که از جنسی مانند: پارچه، کاغذ، کنف، کتان، استفاده می شود کیسه زباله های قابل استفاده مجدد نامیده می شود، الته می توان گفت که استفاده مجدد از این کیسه ها معایبی هم به دنبال دارد اما با استفاده مجدد این کیسه ها مزایا بهتری برای محیط زیست دارد و کاملا نیز به نفع محیط زیست می باشد، بهترین و ساده ترین روش که می توانیم به محیط زیست کمک کنیم استفاده مجد از این کیسه ها است.

کیسه های غیر پلاستیکی

مزایای کیسه های غیرپلاستیکی

استفاده کردن از کیسه های خرید غیر پلاستیکی مزایا زیادی دارد که استفاده از آن ها برای محیط زیست اهمیت بسیار زیادی دارد:

  • قابل استفاده مجدد: یکی از بهترین مزایا استفاده از پلاستیک های قابل استفاده مجدد جز اینکه به محیط زیست کمک می کند شما می توانید هر بار که به خرید می روید این کیسه زباله غیر پلاستیکی را ببرید و در فروشگاه خرید های خود را داخل کیسه بگذارید.
  • اثرات محیط زیست: کیسه های غیر پلاستیکی بهتر از کیسه های زباله است، استفاده از کیسه های زباله پلاستیکی سالیان سال میلون ها جانور را در محیط زیست نابود می کند علت این نابودی استفاده از کیسه های پلاستیکی است اگر از کیسه های غیر پلاستیکی استفاده کنید به هیچ گونه جانوری در محیط زیست آسیب نمی زند.
  •  پس از انداز کردن پول: کیسه های غیر پلاستیکی یک مزایا عالی دیگری که دارد در صرفه جویی به شما کمک می کند و مقرون به صرفه می باشد دیگر لازم نیست هر بار که به خرید می روید پلاستیک دیگری مصرف کنید با خرید کیسه های غیر پلاستیکی از خرید خود لذت ببرید.
  • استفاده چند منظوره: کیسه های غیر پلاستیکی می توانند لوازمی که شسته شده است و سیله های داخل کیف شما را حمل کند، باتوجه به مزایا این کیسه های همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند وسیله های سنگین تری حمل کند.
  • دوام بسیار: در حال حاظر کیسه های غیر  پلاستیکی از موادی مانند: پلی استر یا پروپیلن تولید می شود که تجزیه کردن بسیار سخت و زمان بیشتری می برد، بیشتر کیسه های غیر پلاستیکی که تولید می شود دوام بسیار بالایی دارد بنابراین می توانید سال ها  از  این کیسه های غیر پلاستیکی استفاده کنید.

 

معایب کیسه های غیرپلاستیکی

به وجود آمدن باکتری ها و بار اضافی  در کیسه های غیر پلاستیکی: با وجود اینکه این پلاستیک ها را میتوانیم چند بار استفاده کنیم با چندین بار استفاده از کیسه های غیر پلاستیکی باعث ایجاد زیادی از باکتری ها می شود میتوانید کیسه های غیر پلاستیکی را شست شو و ضد عفونی کنید و باکتری ها را از بین ببرید. استفاده کردن از کیسه های پلاستیکی کاملا راحت است ولی بردن ساک های پارچه ای برای شما سخت و خسته کنند است اگر این کار را مداوم انجام دهید برای شما آسان می شود.

 

به وبلاگ آلفا پلاست خوش آمدید

در  وبلاگ، ما به ارائه مقالات مفید و کاربردی در زمینه پلاستیک‌ها و تاثیرات آنها بر محیط زیست می‌پردازیم.پلاستیک‌ها به دلیل خواص ویژه‌ی خود مانند سبکی، مقاومت و انعطاف پذیری، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی آن، استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی و کم کربن، اهمیت بسیاری دارد.در وبلاگ آلفا پلاست، ما به بررسی مزایا و معایب انواع پلاستیک‌ها، معرفی پلاستیک‌های بازیافتی و کم کربن، روش‌های بازیافت پلاستیک‌ها و تاثیرات آنها بر محیط زیست، می‌پردازیم.همچنین، در این وبلاگ می‌توانید با تکنولوژی‌های جدیدی که در صنعت پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من